Náš příběh
2020
Nová identita a nový web
Nově jsme se usídlili v nových kancelářích v pražském Karlíně v Praga Studios
2019
Pomáhali jsme s nastavením digitální a obchodní strategie, business inteligence a procesů ve společnosti V24 Media, která je vydavatelem časopisu VOGUE na CZ/SK trhu.
V partnerské společnosti Netvision agency jsme získali milestone 500 spravujících klientů, kterým pomáháme efektivně investovat do marketingu.
V roce 2019 jsme také zahájili dobrovolnou spolupráci s Vysokou školou ekonomickou v Praze. Pomáháme studentům k cestě k úspěchu a navazujeme dílčími workshopy.
Na začátku roku jsme hrdě přijali pozvánku na konferenci Czech Internet Forum, kde jsme realizovali přednášku o inovacích a strategiích v obchodě a médiích – Media&Sales (Re)fresh.
Při spolupráci s MallTV jsme získali v přestižní soutěži WebTop100 2.místo v kategorii Obsahový marketing s projektem „Závodní akademie“.
Ve společnosti Mall Group pomáháme s launchem nové internetové televize MallTV pro český a slovenský trh. Získáváme klienty z řad TOP250 klientů MallGroup a nastavujeme kompletní obchodní strategii směrem do trhu.
2018 a historie
V roce 2018 jsme pomohli vzniknout partnerské společnosti Netvision agency, která je úznávanou digitální agenturou v prostředí SME&SMB.
Burda International Czech patři k největším vydavatelstvím lifestylových titulů jako například Elle, Marianne či MarieClaire. Zde jsme pomáhali s restrukturalizací digitální strategie, napojení na všechny mediální agentury a implementaci 360 obchodního modelu
Společně s RK Evropa, která má přes 30 poboček v ČR, jsme realizovali prestižní developerskou golf tour. Tato tour je již tradicí v tomto oboru a hostí více jak 300+ byznysmenů a partnerů túry.
Máte zájem o naše služby?